Det här säger spelarna
Varje omdöme kommer från en kund som faktiskt köpt och provat produkten — inga köpta recensioner, inga fake-konton.
Varje omdöme kommer från en kund som faktiskt köpt och provat produkten — inga köpta recensioner, inga fake-konton.
Både skönt grepp och hållbar jämfört med andra lindor jag prövat
Bästa lindorna/greppen
Works super good and gives a good firm grip.
Bra grepp, sköna lindor som rekommenderas starkt, en klar förbättring mot andra lindor.
Skönt grepp och lagom tjockt lindat på en underlinda👍🏻
Bra grepp! Bra hållbarhet!
Gives a nice and firm grip due to the foam lines. I would say that it handles sweat pretty good. And a nice colour too.
Skapar mycket bättre grepp- ”…en gång Znake Overgrip X Ribbed- alltid Znake Overgrip X Ribbed!”
So pleased. Best grip ever
Bra dämpningsförmåga och bra kvalitet!
Tycker detta overgrip är toppen, skön känsla och bra livslängd. Mina senaste inköp har varit Znake och kommer göra i framtiden också ;-).
Trevlig Linda som håller vad den lovar
Good feeling in the grip.
feels really good in the palm of your hand.
Snabb leverans.Jag är nöjd.
Perfekt grepp för handen när den blir lite svettig
Va mkt bättre än jag trodde, så positivt överraskad. Rekommenderas helt klart!
Great, the best stability when I don’t hit the sweet spot
Bra grepp, snabb leverans!
I like this alot. Had it on 3 raquets at the moment. This offer was a great deal for me. Recommended
Mycket bättre än vad vi förväntade oss. Hela familjen är nöjda. Köpt 10st nu.
Riktigt bra overgriplinda, över förväntan.
Ive tried hesacore before, but for me, Znake is better. Sticky or not, the over grip feels great in your hand.
It was perfect!
Bläddra hela sortimentet och välj den modell som passar din spelstil.
Till butiken →